שיווק באינטרנט

 

יש חברות המתמחות בשירותי שיווק באינטרנט לציבוג הגולשים המקומיים וישנן אף חברות המתמחות בשירותי שיווק לאינטרנט במטרה לעניין קהל זר - במדינות העולם הגדול. יש חברות המתמחות בשירותי שיווק באינטרנט על פי נישות כגון שיווק באינטרנט לחברות מוצרי צריכה או שיווק באינטרנט למוצרים רפואיים ועוד. יש לא מעט פתרונות מצויינים של שיווק באינטרנט אצל מיטב המומחים והכל טוב ויפה בתנאי שיש לכם תציב פרסום שמאפשר לכם לפנות אל אותם מומחים. במקרה שכן אז שיהיה לכם בהצלחה. במקרה ולא, ואין לכם תקציב שיווק ענק המאפשר לכם לפנות אל מומחי שיוק באינטרנט - במאמר זה תוכלו ללמוד את הכללים הבסיסיים של שיווק באינטרנט.

 

 

שיווק באינטרנט הוא סוג של שיווק סמוי. ברור שאתם מנסים להניע קהל גולשים לפעול בדרך בה החברה או הארגון שמנהלים את הקמפיין רוצים, כלומר להניע את הגולשים לקנות דבר מה או להרשם לשירות מסויים אבל יש עדיין כללים של שיווק כביכול סמוי. שיווק באינטרנט הוא פחות בוטה או פחות אגרסיבי מפרסום בכל ערוץ אחר. הגולשים באינטרנט הם ציבור שסולד מפרסום בוטה ומנסה להמנע מחשיפה לפרסום ישיר.לכן, המשווקים לא ששים לפרסם ישירות באמצעות באנרים פרסומיים אלא מנסים להעביר מסרים באמצעות שיווק באינטרנט בצורה טבעית / אורגנית יותר. זכרו שאתם הולכים, כמו לוליין, על חבל דק מבחינת בחירת המינון בין שיווק לבין שיווק סמוי.

 

שיווק באינטרנט הוא שונה משיווק בערוצצים אחרים שכן באינטרנט ניתן להניע גולשים לפעולה היינו לגרום להם להגיב למסר במיידית באמצעות כניסה לעמוד נחיתה / עמוד הרשמה ומילוי פרטים, רכישת מוצר און ליין, הצטרפות לתנועה או קבוצה ועוד. כמו כן, גם לגרום לגולש להכנס לאתר הבית של החברה לאחר שנחשף למידע אודותיה ברשת חברתית או באתר אותו ניצלתם לטובת שיווק באינטרנט - גם זו הנעה לפעולה. חשוב לדעת כי להבדיל ממדיות אחרות - האינטרנט מאפשר לכם לחבר בין שיווק לבין הנעה לפעולה ולכן חשוב, גם כאשר אתם פועלים במסגרת של שיווק באינטרנט באופן סמוי - להוביל את הגולשים באופן ישיר אל האופציה של קידום העסקה או הרכישה עצמה.

 

שיווק באינטרנט הוא שיווק בשניות ספורות או אפילו שיווק כנגד כיוון השעון. בין אם מדובר על שיווק גלוי ובין אם מדובר על שיווק סמוי, המדיה האינטרנטית היא מדיה תזזיתית, דינאמית, מהירה. הגולשים חשופים לעוד אין סוף גירויים ולכן הם מקדישים לכל מסר רק מספר שניות ולכן על המסר השיווקי להיות ענייני, אטרקטיבי, קליט, זכיר וחד משמעי. אל תסבכו את גולשי האינטרנט עם הבטחות מורכבות כמו: 36% מהנשים אחרי לידה סובלות מהתקפי חרדות כתוצאה ממחסור בשינה ולכן רופאים ממליצים ברוב המקרים... לא. אין לכם זמן. שיווק באינטרנט צריך למשוך את הגולשים באמצעות פניה בנוסח: יש פתרון לחרדות! או סובלת מחרדות? יש לזה פתרון.