מיקסום רווחים וחשיפה עבור חנויות אינטרנטיות: הגדלת לידים, והתאמה לקהלי יעד נכונים

כפי שאתר אינטרנט מתבסס על תחזוקה של בעלי מקצוע לתחום קידום אתרים, חנות אינטרנט מתבססת על חברה מקצועית לתחום קידום החנויות. החברה עובדת באופן מקביל לחברת פרסום כאשר אתם בעלים של חנות בעולם האמיתי, מחוץ לאינטרנט; היא מבצעת מהלכים להגברת החשיפה של החנות לגולשים באינטרנט תוך הקפדה על כך שרק מתעניינים איכותיים, כאלו שיש סיכוי גבוה שיהפכו להיות הקונים שלכם – יבואו. כיצד זה קורה ומה עליכם לעשות כדי להגיע למחזור קונים גדול?

הגדלת לידים

גם באתר אינטרנט רגיל וגם באתר אינטרנט שהוא חנות – ההצלחה של החשיפה נמדדת בלידים, ובעברית – המרות. כמה אנשים מילאו דף נחיתה? כמה אנשים השאירו פרטים בעמודים הרשמיים שלכם? זו יחידת העבודה הבסיסית. בשביל לייצר מצב בו יהיה בכלל סיכוי לראות קונים – יש לייצר לכם לידים. חברה לקידום חנויות באינטרנט תניע את אתר החנות כך שייצר לכם המון לידים עם אפשרות למעקב אחריהם. ניתן יהיה להבחין האם האנשים שהקליקו והשאירו פרטים הם אנשים בעלי פוטנציאל גבוה להפוך לקונים שלכם. טכנולוגיות כמו גוגל אדוורדס מותאם אישית ופייסבוק פיקסל לא רק מייצרות קמפיין ממומן, אלא מאפשרות לכם לייצר עבורו קהל איכותי, כזה שעונה על הטייפ-קסט של אוכלוסיית הקונים הפוטנציאלית שלכם. 

התאמה לקהלי יעד נכונים

כפי שהתחלנו לפרט בפרק שלעיל, ממשק הפיקסל של פייסבוק ומקבילו בגוגל מסייעים לייצר לכם קהל בעל מאפיינים דומים לשלכם אשר יש סיכוי גבוה שיקנה מכם מוצרים ושירותים. ניתן לבדוק אם המהלך אכן הצליח באמצעות הצעת מתנות ותשורות שונות. לדוגמה, "מלא את פרטייך כדי לקבל טיפ בסרטון של 20 שניות", או "קבל (מתנה פיזית שמשתלם לכם לשלוח) ישירות לכתובתך". כמובן שהטיפים והמתנות צריכים/ות לעסוק במקצוע של החנות. אנשים נענו? סימן שהם הקהלים המתאימים.

הגדלת רשימות התפוצה של החנות והרחבת כמות הקונים הקבועה שלכם

באמצעות חברה מקצועית לקידום חנויות אינטרנט – אתם תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולהפוך את החנות באינטרנט לפעילה ומבוקשת יותר מרוב החנויות הפרונטליות המתחרות לכם. מעוניינים להגיע להצלחה בחנותכם האינטרנטית ולהפוך אותה לנכס על גבול הנדל"ני? פנו לחברת קידום חנויות באינטרנט!